JANGANLAH KITA MENGEJAR POPULARITI...
BIAR POPULARITI MENGEJAR KITA

Followers

air keliling taman...

shine2 to all of u....kui3...hari nie saya nk ceciter pasal nasebku ptg nieh...hoho....td ptg, parent saya kena p alor star utk dgr ceramah pasal umrah...diajaknya saya utk p dgr ceramah skali...hehe, no thanks lah..mst org tua ja kt c2. mst payah nk bt sembang..jd saya pon ditinggalkan sesorang kat umah...sebelom mama p, dya suruh p bli barang kt kedai runcit sat...ahdui!!!mama suruh jalan kaki...maka saya pon jalan laah, ditakdirkan sekor anjing mai itot saya balek...huih, muka comey tp itot rapat gilerr..takot pon ada gak..hhe mmg cuak pon. saya jalan je wat deek...akhirnya anjing cutey 2 pon blah...haha.

CEQ LAPIAQ!!!! so saya pon nek moto p wusha2 carik makanan..plan nk makan kfc. dh ngidam dh nieh..then, ohh no!!!repoh banjir..tp saya rempuhi gak..tp last2 tgk dalam sgt banjir...saya pilih utk patah balek jea laa..saya beli burger ayam double special...beza bnyak tuh dri rancangan saya..huhu. xpe, rezeki gak an. balek umah mmg blur sat...dok umah soqang2..nk bt jahat ape eah. oh no, bru saya tringat saya dok kt perlis...xleh bt jahat langsung..xde kemajuan kt sini..hu~ maka jd laa saya bdak bek...cuma ganggu jiran bkak speaker kuat2..hehe( nk gak wat jaat)...on9 laa aq...huhu. boringnya hidop...bla nk blajaq nie



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

EmeLiena said...

Assalamualaikum...
heee..
sadisnya ENTRY.
haha..

salam sayang,
adekmu emeliena :)

Post a Comment


Popular Posts