JANGANLAH KITA MENGEJAR POPULARITI...
BIAR POPULARITI MENGEJAR KITA

Followers

rumah akuwh!!!

salam 1 m'sia kepada semua...memandangkan blog ku sudah berhabuk dek sang labah2 punya pasal..aku telah terpikio nk buat blog pasal umah aku....aku nie idop cam barbarian gak arr...asik ja pindah randah...aku nie budak kelahiran perak...pastuh pegi at perlis, then kedah, then perlis balek...skrang nieh da beli umah kt kedah, satg kena p kedah laa...hahahadoii....skung nie aku nk tunjuk gambar umah aku...mmg laa x semewah umah orang kaya2 kat KL tuh..tp ini hasil pak aku...aku bangga!!!!
 umah aku kat perlis nie beralamat


14, lorong lewata 9,
taman muhibah,
jejawi permatang,
02600 arau
perlis




kalo laa mpa nak mai umah aku kan...jemput2 laaa






teddy bear kesayangan dlm umah
 bilik aku waktu ptg
 katilku yg kemas



 belakang umah gue

 dapur makan yg berselerak
 bilik gue


 porch umah
 under construction nk bt jakuzi





 evening view
 porch umah lagiiii



 buaian kesayangan
 mesin jahit tuhh


ruang tamu....




kesimpulannya...aku selesa ngan umah yg aku dok skrang, sblom aku kena p matrik..nk enjoy bilik aku

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment


Popular Posts