JANGANLAH KITA MENGEJAR POPULARITI...
BIAR POPULARITI MENGEJAR KITA

Followers

MENGKEDAQAH/MAKAN BIHUN SUP KT BIHUN SUP ABG DAN!!!

a very gud n luvly day to all of u today....haha, da lama saya x speaking..rindu la plak ann..dlu tiap2 kali kt skola asik ja kena speaking..haha. sebelom saya terus sembang muhong n x berpaedah nie...kali nie saya nk citer pasal dinner kt KANGAR PERLIS..! CECITER..CECITER!!!

   pada 2 hari yg lepas, bro2 n kakak ipaq saya mai mlawat parent kes diowg nk pegi umrah khamis nieh..haha...dipendekkan citer...mlm2 kak ipaq saya tringin chicken chop...saya xtaw laa apa masalah manusia zaman skarang...membe2 gila chicken chop gak tp saya x berkenan sgt ngan chicken chop...steak best g!!!jd kami bercadang nk p POKOK BULUH WESTERN FOOD...haha, memandangkan haram soqang pon tataw jalan kt perlis...maka sesatlah kami...tempat jumpak tp kedainya hilang..haha(saya jd penunjuk jln..hee~)  haha...last2 kami jumpak kedai BIHUN SUP PAK DAN...saya zoom in kt menu diowg...ahaah!!! ada western food...cangak lagi...bro saya terus emergency break cari parking...

      Saya masok2 dlm kedai...pergh!!!bau sup semerbak!!! hak2, saya pon duduk kt kerusi...di tanyakanlaa kami nk order pa...bro 1st minx bihun sup, bro 2nd & sis ipar minx chicken chop...memandangkan semangat kemelayuan saya tnggi...makanan tradisional menjadi pilihan, NASI GORENG SPESEL...apa yg spesel xtawlaa..pergh, bihun sup abg dan, organ dalaman lembu ckop bnyak...limpa suma ada...naseb x order gak td..hahahaha..naseb saya mmg malang...nasik saya lmbt sampai...naseb pekerja dya comey..mngkin 2 laa kot sbb nasik 2 spesel...lambat sampai! last2 sampai gak...kebulur tahap survivor dh nieh...makan laa saya..then nmpak USOP WHILCHA kt tv...haha.~kite bakor~


~kite bakor~

haha...suke bebeno dgr cara dya cakap...haha. what!!! kol 10.30 dah nk tutup kedai dh...perlis style kot..kami kua kedai...hehe..photoshoot sat...bergambaq sakan dgn kamera henpon blackberry torch...shemart kot..5mp ja..tp syok mcg laa...


haha....nie dya hasil seni...upload sikit ja sbb bnyak posing maut...haha



bihun sup abg dan


posing maut punya


pakai suar track jea laa

kami p ronda2 kt kangar pastu...haha..~FIN~



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment


Popular Posts